Saturday, June 02, 2007

FOR YOU


For YOU

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mer30 az artworke zibatoon

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

ghorbune googoosh beramm che khoshkele inja

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

ghorbune googoosh beramm che khoshkele inja

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

مونا عزيزم
ميلاد دوباره سايت هميشه زيباي گوگوش تيوي را تبريك ميگويم
بسيار خوشحالم كه سايت خوب گوگوش تيوي به عنوان آفشيال سايت گوگوش
انتخاب شد بهترين ها را براي اين سايت حرفه اي و تمامي اعضايش آرزو ميكنم.
اميدوارم روزي دست در دست هم در كنار گوگوش عزيز ترانه هاي زيبايش را زمزمه كنيم.

9:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

شب من پنجره اي بي فردا
روز من قصه ي تنهايي ها
مانده بر خاكو اسير ساحل
ماهي ام ماهي دور از دريا

هيچكس با دل آواره ي من
لحظه اي همدم و همراه نبود
هيچ شهري به منه سرگردان
در دروازه خود را نگشود


كولي ام خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم


پاي من خسته از اين رفتن بود
قصه ام قصه ي دلكندن بود
دل به هركس كه سپردم ديدم
راهش افسوس جدا از من بود


صخره ويران نشود از باران
گريه هم عقده ي ما را نگشود
آخر قصه ي من مثل همه
گم شدن در نفس باد نبود


روح آواره ي من بعد از من
كولي دربه در صحراهاست
ميرود بي خبر از آخر راه
همچنان مثل هميشه تنهاست


كولي ام خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم

9:10 AM  
Anonymous ماري said...

گوگوش بانوي بي رقيب موسيقي

7:52 PM  

Post a Comment

<< Home